Khamis, September 25, 2008

tawaran MASTER...phd...

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yg TAHU. itu yg berlaku pd ku sejak akhir-akhir ini. Mungkin dah rezeki aku. Tawaran MASTER hadir sblum habisnya ijazah ku. Dlm masa yg sama aku ditawarkan jd tutor merangkap penolong Lecturer. Ajar bebudak jugalah. Dah mmg cita-cita aku nak jd pensyarahkan. Setapak lg dlm kehidupan aku. Elaun pun aku dpt jika aku sambung study. 4 angka pulak tu. Pening aku pk. Bukan itu saja, aku di tawarkan lagi menjadi DJ tetap di Putra FM. Gaji pun sedap. Maknanya aku akan tua di UPM. hehe. Tanya pendapat kenkawan. Semua suruh aku sambung. Bukan senang rezeki dtg mcm ni. Org lain nak dpt pun susah. Bayangkan aku jd lecturer di Jabatan Komunikasi. Makin popularlah aku. Kononlah popular. 2 tahun. Cukup lama bg aku. Bila nak mencari, nak risik, nak tunang, nak kawin.
"Helo, assalamulaikum dan salam sejahtera. Anda skrg bersama dgn saya DJ fiz dlm EVO remaja, RIA remaja RENTAK terkini. Topik kita pd kali ini ialah... sila hubungi saya ditalian 03-******* Jom kita bersama pemangil yg pertama... Helo".
Penat rasanya. pepun aku ucapkan bebanyak TQ pd kenkawan yg byk membantu dlm membentuk KEHIDUPAN ku. Moga korang semua HAPPY bersama ku.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah bergolek2 rezeki..alhamdulillah...siap Dj lagi..glamer sungguh ye..alah stakat nk risik,tunang, kwen tuh jgn bimbang..silap2 dj glamer nih yang dirisik orang..peminat kan ramai..hihihi...