Jumaat, Jun 01, 2012

25 Mei.. ISTERIKU...

Bermula tarikh ini, ISTERIKU... akan berada di rumah krn bercuti selama 2 minggu... Alhamdulillah dpt bersama walau pun sekejap.. Kesian isteriku, apatah lg sarat mengandung anak pertama kami... Harap permohonan utk bertukar dari Johor ke KL.. berjaya.. Pelbagai rancangan yg telah dibuat..

Abg rindu sgt kat syg..

Walaupun suasana kat Kolej ni kekadang membuatkan aku penat, pening dan rasa nak marah.. rasa nak berhenti skrg.. Aku masih lg waras, ilmu yg ku perolehi dari Universiti dulu membuatkan aku berfikir secara rasional.. Pengalaman berhadapan dgn situasi seperti ini.. insyaallah dpt aku atasi.. aku tetap bersabar melayan kerenah rakan-rakan ku ini.. Mereka tetap kawan aku.. Ape tah lg telatah pelajar ku dah cukup utk aku melupakan seganya kekusutan di kolej ini.. Pelajar ku yg byk menceriakan ku..

Pepun semangat Isteri ku telah membuatkan aku cekal mengharungi semua ini..

Tiada ulasan: