Ahad, Mei 17, 2009

menarik SABTU 16mei...


Makan d Eimans Tomyam House eimanstomyam.com.my bersama Yani & Syed kat Shah Alam... Blanja kesyukuran setelah mereka menjadi tunangan org... Tp tujuan sebenar aku kat sana... nak tahu kat mana Management Science University (MSU)... isnin 18mei aku bakal berhadapan dgn suasana baru... hehe...

Manchester United juara EPL lg... tahniah Alex Ferguson, 25 piala dlm tangan sepanjang menjadi pengurus Manchester United... maaf Liverpool, terlepas lg... Walaupun sekadar seri 0-0 dgn Arsenal di Old Trafford... Final Whistle !!! MANCHESTER UNITED Are Premier League Champions !!!

Debaran transformasi AF7 berakhir apabila Hafiz (Mohd Hafiz Mohd Suip) 19thn, yg berasal dr Kuching, Sarawak diumumkan sbg juara Akademi Fantasia 7 d Stadium Putra Bukit Jalil... Dgn memperolehi undian sms terbanyak daripada pengundi, Hafiz telah menewaskan Aril, Akim, Yazid & Isma... Kira aku juaralah sbb nama aku pun HAFIZ... hehe...

Selamat Hari Guru pd seluruh guru d Malaysia... Aku sbg pelajar mu akan terus mendoakan kesejahteraan & berharap dikau akan dpt terus mendidik dlm melahirkan generasi muda yg berkualiti... Slmt ari guru jg pd ku... TQ pd student yg send mesej pd ku...

2 ulasan:

redSeptember berkata...

saya punya sabtu pun best juga :)

TM Hafiz berkata...

Ye ker..
Sabtu awk ape cerita nyer..