Isnin, Disember 29, 2008

Kerja...

Kerja.
Kerja..
Kerja...

22 Isnin 23 Selasa 24 Rabu... Kerjalah... Takkan aku melepak kat umah kot...

Marry Krismas kpd kenkawan yg menyambut Hari Natal... slalu disambut pd setiap 25 Disember (khamis 2008)... Kalau jumpa Santa Claus... bg tau aku tau... Aku nak hadiah gak...

Jumaat 26hb Dis - Kerja sampai kul 5ptg... Siap siap terus ke Seremban... Sbb adik nak bertolak ke UUM kedah dr seremban... kul 11 mlm... mkn jap dgn dia... hadiah perfume yg diidamkannya... tah dah berapa kali dia minta dgn aku... akhirnya hajatnya tertunai gak... pastu aku dan abah, mak, dekka pegi minum malam kat gerai S2... sbb td makan mcm tergesa gesa jer... hehe...

27 hingga 28 dis aku dgn kuaga kat Port Dicson...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

la 27 ngn 28 jew??
np xg smpi new year..
kan besh smbt kt sna..
hehehe
erm pe cikgu yer azam thn nie??
hehehe..
happynew year erk cikgu..