Jumaat, Disember 12, 2008

happy BIRTHDAY to me...

Alhamdulillah... 7 disember...
Bersyukur kehadrat ilahi krn aku masih diberi pluang untuk merasai nikmat berada di dunia ini...
Maknanya masih byk lg tanggungjawab yg harus aku selesaikan dan dlm masa yg sama dapat mempelajari ilmu dunia dan akhirat...
Insyaallah akan ku teruskan kehidupan ku ini selari dgn kehendak NYA...
Usia aku telah pun bertambah...
Semakin byk tanggungjawab yg harus ku pikul...Pepun diucapkan terima kasih kpd family, sahabat, kenkawan & student-student aku krn masih mengingati tarikh kelahiran ku ini...
Aku dah tua...
Mesti ramai yg marah bila aku ckp yg aku ni dah tua...
hehe...
Mesej pertama yg wish aku ialah...
Selamat Hari Jadi! Nikmati panggilan suara Maxis ke Maxis PERCUMA pd 7-12-2008. Ganjaran Hotlink utk pelanggan setia kami. (MAXIS)

5 ulasan:

Unknown berkata...

eh????laa..asal tak bg tau awal²??
hurm..
Happy Bufday tok Abg fiz..
smoga panjang umor..
murah rejeki..
dan ditemukan jodoh yg solehah~~
=)

TM Hafiz berkata...

Lor..
Takkan nak bg tahu...
Dah tua lah..
Peun TQ hana Fana..
Nanti blanja tau..
hehe..

Unknown berkata...

hehe..mane bleh..abg fiz la kene blanje fana dulu..cian..sayep hanyalah student =(
hoh0..
beday fana 11 February..
nak adiah kye.. =)

TM Hafiz berkata...

Kalau nak bg leh jg..
Hehe..
Happy Birthday Fana..

Tanpa Nama berkata...

heyoo..
erm sori..
bru je layari internet nie..
n sori sgt2..
sbb lpa cikgu yer birthday..
sori sgt2..
pe2 pun happy belated day k..
moga2 ceria selalu disamping keluarga tercinta n insan tersayang..
ok..