Ahad, November 16, 2008

terima KASIH...

th11nov 853mlm - aisyah mesej aku tanya mcmana nak kecilkan gambar dlm adobe... TQ krn sudi nak blaja...
12nov 100ptg - Farah dpt interview kat Amanah Raya Berhad... tahniah sgt....
14nov 1059pagi - Ima kata janganlah mendiamkan diri... TQ krn ambil berat...
14nov 1120pagi - Hasmin minta mendoakan kejayaan sentiasa mengirnginya... TQ krn hargai persahabatan ini...
14nov 1150mlm - Farah bgtau kereta yg baru sampai kat umah tu tetiba lampu terpasang sendiri & berkelip kelip masa dia nak tido... Takut sgt... Alkisahnya aku yg tetido masa tgh mesej... Sorry... TQ buat aku tetido...
15nov 1012pagi - Amir minta teman beli laptop kat Low Yat... dia blanja semuanya termasuk tgok wayang... TQ sgt...
15nov 1139mlm - Moga ceria & sihat slalu... Jgn lah buzy sgt... TQ krn ima sudi ingatkan...
16nov 100pagi - Herman buzz Yahoo Mesengger aku... lama tul tak berbual dgn dia... almaklumlah skrg sibuk keje... TQ masih ingat aku...
16nov 1052mlm - Kak Wati bg tau semuanya dah selesai & boleh ambil... Pastu nak blanja aku... TQ kak...
16nov 10oopagi - Syed nak jumpa aku arini... Ade cerita mahu kongsi... TQ krn percayakan aku...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

erm cikgu np nie..
cm xde mood jew tulis nie..
erm cikgu sht kew?
erm pe2 pun blog ckgu ttp fara tgk.
hehehe
nk tau ksh ckgu nie..
dh g hsptl ke lom..
( menggnakan nada yg agk krs skit..hehehehe )..
erm ckgu jg ar kshtn erk..
erm g main bowling xnk ajk..
ble nk main bowling g nie.
hehehe

TM Hafiz berkata...

Haha..
TQ fara..
Mood ade tp mcm tak de..
Hoho..
Lum pg hospital lg..
tak de masa lah..
Nanti kita main boling..
bila..
bg tahu..
jer..